Αγχωμένες απορίες

Οδήγησα το Μίκρα μου στο γκαράζ, σταμάτησα, τράβηξα το χειρόφρενο και έσβησα τη μηχανή. Η απότομη σιγή που επικράτησε μέσα στην καμπίνα του οδηγού με ξάφνιασε, αφού το μυαλό μου είχε συνηθίσει στο σφυροκόπημα των System Of A Down, στην περίπου μισή ώρα που χρειάστηκε να οδηγήσω από το κέντρο της πόλης μέχρι το προάστιο, όπου μένω. Χρειάστηκα χρόνο για να συνηθίσω την – λυτρωτική για λίγο – ανυπαρξία του ήχου. Έκλεισα τα μάτια, έπιασα με τα δύο χέρια το τιμόνι και εισέπνευσα βαθιά την κλεισούρα και τη σκόνη του αυτοκινήτου. Κράτησα την ανάσα μου, παίζοντας με τον αέρα που είχε γεμίσει τα πνευμόνια μου, απόλαυσα την αίσθηση της ζαλάδας που προκαλεί η υπερβολική δόση οξυγόνου και άρχισα σιγά- σιγά να εκπνέω. Εκείνα τα τελευταία δέκατα του δευτερολέπτου, λίγο πριν τελειώσει ο αέρας, έκανα το λάθος να νιώσω μια μικρή ασφάλεια. Ίσως ήταν η ησυχία. Ίσως το ότι το Μίκρα είναι μικρό, σαν μια αγκαλιά. Ίσως το ότι, μόλις κλείσεις τις πόρτες του αυτοκινήτου, ο κόσμος μένει έξω για όση ώρα οδηγάς. Ό,τι και αν ήταν εκείνο που μου χάρισε τη στιγμιαία ανακούφιση, δεν έμεινε ατιμώρητο.
Εκείνη η έντονη ανησυχία με έπιασε ξαφνικά και πάλι από το λαιμό και άρχισε να με ταρακουνάει. Πανικοβλημένη άνοιξα την πόρτα και πετάχτηκα έξω. Στάθηκα λαχανιασμένη έξω από το αυτοκίνητο, με τα χέρια μου στο λαιμό για να σιγουρευτώ πως είμαι ασφαλής. Στο κεφάλι μου γύριζαν εικόνες εφιαλτικές, λέξεις κενές νοήματος, θλιμμένα βλέμματα γέματα ικανοποίηση, αγωνιστικοί χαιρετισμοί αδράνειας και υποσχέσεις απέθαντης αγάπης και απειλών. Στα μαλλιά μου ένιωθα ακόμη το χάδι του Ιούδα ενώ μια γεύση εξαπάτησης και απογοήτευσης, η ίδια που εδώ και μέρες συνοδεύει το τσάι, τον εσπρέσο μου, τα γλυκά και τα φουντούνια μου, δεν έφευγε από το πρωί από την τσίχλα που μασούσα.
Έξι ημέρες είχαν περάσει και το βλέμμα μου παρέμενε εκείνο το άδειο βλέμμα του απορημένου… Τόσες μέρες μετά, και ακόμη δεν είχα καταλάβει τι είχε συμβεί. Πώς είχα βρεθεί ξαφνικά, από μια ζεστή αγκαλιά, καθισμένη φαρδιά πλατιά πάνω σε έναν μπλε κάδο ανακύκλωσης;;

Σχολιάστε

