Τα πρόστυχα τα μαύρα τα λεγόμενά σου

Σήμερα ήταν η πρώτη φορά που άκουσα από στόμα οποιουδήποτε ανδρός κάτι που επιτέλους ξεφεύγει από τα στενά όρια της απόλυτης ηλιθιότητας και τιποτολογίας που χαρακτηρίζει τον λόγο των ανίκανων αυτού του τόπου. Φυσικά και ειρωνεύομαι.
Σήμερα διάβασα τη συγκλονιστική ανακοίνωση του Έλληνα καλλιτέχνη, Νίκου Καρβέλα, περί «αποθρασυμένων αλλοδαπών» και εισήγησης Καρατζαφέρη. Από όπου και να το πιάσεις, ο άνθρωπος έχει απόλυτο δίκιο.
Φυσικά και ειρωνεύομαι.
Αλλά ίσως και όχι. Για να δούμε. Μίλησε για ηλιθιότητα και τιποτολογία, και μάλιστα μέσα στο κοινοβούλιο. ΟΚ, συμφωνούμε. Τους είπε και ανίκανους, οπότε με έχει στο πλευρό του. Επίσης, μίλησε για το «νόμιμο δικαίωμα των πολιτών αυτής της χώρας να προστατεύουν τη ζωή τους και τα υπάρχοντά τους». Ωραία τα λέει, αναμφίβολα.
Φυσικά και συμφωνώ. Εννοείται ότι οι πολίτες αυτής της χώρα θα πρέπει να έχουν το νόμιμο δικαίωμα να χρησιμοποιούν όπλα εναντίον των αποθρασυμένων αλλοδαπών, που κλέβουν, βιάζουν και δολοφον… ώπα… Στάσου… Τώρα, Νίκο, με έχασες λίγο…
Δεν είμαι και πολύ έξυπνη – μια ξύλινη κούκλα είμαι, στο κάτω – κάτω της γραφής. Αλλά δεν καταλαβαίνω αρκετά πράγματα από αυτή την απαίτηση. Οι πολίτες αυτής της χώρας θα έχουν το «νόμιμο δικαίωμα» να χρησιμοποιούν όπλα μόνο για να προστατεύουν τους εαυτούς και τα υπάρχοντά τους εναντίον μόνο των αποθρασυμένων αλλοδαπών, μόνο των αλλοδαπών, (ακόμη κι εκείνων που δεν είναι αποθρασυμένοι σε οποιοδήποτε βαθμό) μόνο εναντίον όσων κλέβουν, βιάζουν και δολοφονούν, ενώ, ας πούμε, αν κάνουν κάτι άλλο, όπως, για παράδειγμα (εντελώς τυχαίο) αν δείρουν κάποιον αθώο στον δρόμο ή κάτι τέτοιο, δεν θα είναι «νόμιμο» το δικαίωμα να χρησιμοποιούν όπλα;
Αν δεν είναι αλλοδαποί; Αν έρθει, δηλαδή, ένας Έλληνας μέσα στο σπίτι μου, με ληστέψει, με βιάσει και μετά με δολοφονήσει, ο άντρας μου θα έχει το «νόμιμο δικαίωμα» να χρησιμοποιήσει όπλα; Και αν είναι και αποθρασυμένος; Ακόμη περισσότερο τότε;
Φοβάμαι την ημέρα που θα κοιμάμαι στο κρεβάτι μου και θα ακούσω θόρυβο από το σαλόνι. «Ξύπνα», θα πω στον κ. Μαριονέτα, «κάποιος έχει μπει στο σπίτι!». Νυσταγμένος θα με κοιτάξει, θα κοιτάξει το ντουλάπι-οπλοστάσιό μας, θα κοιτάξει πάλι εμένα και θα ρωτήσει «Έλληνας ή ξένος; Για να ξέρω, να πάρω όπλο ή δεν μπορώ;». «Δεν ξέρω», θα απαντήσω, «αλλά πάντως αποθρασυμένος είναι. Έχει ανοίξει το ψυγείο και τρώει». «Να ζητήσω ταυτότητα;» θα με ρωτήσει εύλογα, και δεν θα ξέρω τι να του απαντήσω.
Ίσως αν ο Νίκος έβαζε και ένα τηλέφωνο κάτω από την ανακοίνωση, για διευκρινίσεις. Όπως, για παράδειγμα, τι θα πει «μάντρωμα των λαθρομεταναστών».
Βέβαια, έχει δίκιο ο Νίκος σε αρκετά πράγματα. Όπως, για παράδειγμα, το ότι «η χώρα αυτή βιάζεται καθημερινά από τα επίλεκτα τέκνα της, χρόνια τώρα». Και όχι μόνο πολιτικά – θα το πάω εγώ ένα βήμα παρακάτω – αλλά και κοινωνικά. Και πολιτιστικά, μην σου πω Νίκο μου. Από ανθρώπους που εκμεταλλεύτηκαν τον πολιτικό και κοινωνικό βιασμό ενός λαού από αυτά τα «επίλεκτα τέκνα», την ανάγκη του για εύκολη «τροφή» και έριξαν με τα ίδια τους τα χέρια το πολιτιστικό του επίπεδο, όχι σκάλες, αλλά χαράδρες χαμηλότερα. Δεν χρειάζεται να αναφέρουμε ονόματα, όλοι έχουμε κάποιους στο μυαλό μας. Ε;
Πράγματι, η Ελλάδα διδάσκει τι είναι «έγκλημα και ατιμωρησία». Εξάλλου, σε όλον τον πλανήτη τα ρατσιστικά παραληρήματα με κάποιον τρόπο τιμωρούνται, αλλά όχι εδώ. Εκτός, ίσως, από το περιστασιακό γιαούρτωμα, εδώ κι εκεί. Αν και πιστεύω πως ο «ανώνυμος λαθρομετανάστης» σε αυτή την πολύπαθη, πια, κοινωνία δεν θα προκαλέσει τόση οργή.
Δύο μάστιγες εντοπίζει ο Νίκος Καρβέλας, δύο μάστιγες που ταλανίζουν την Ελλάδα. Η μία είναι οι λαθρομετανάστες. Η άλλη είναι η ανηθικότητα, η ασυδοσία και η ανικανότητα των περισσότερων πολιτικών της. Θα το γενικεύσω εγώ. Δεν είναι μόνο οι πολιτικοί πλέον ανήθικοι, ασύδοτοι και ανίκανοι. Έχει εξαπλωθεί το κακό σε πολλούς τομείς της κοινωνίας. Θα προσθέσω κι ένα ακόμη κακό, που ίσως δεν είναι τόσο βαρύ, αλλά «πονάει»: η αμετροέπεια.
Και φυσικά συμφωνώ με το Νίκο Καρβέλα στην αποστροφή του προς τις ετικέτες. Πράγματι, είναι μικρονοϊκό το να κολλάς ταμπέλες στους ανθρώπους. Να τους χαρακτηρίζεις «αριστερούς», «δεξιούς», «κεντρώους», «κεντροδεξιούς», «ακροδεξιούς», «εξωγήινους». «Αποθρασυμένους». «Βιαστές». «Κλέφτες». «Δολοφόνους».
Πράγματι, όπως και ο κομματισμός, έτσι και ο δογματισμός είναι για τους ηλίθιους. Είναι αλήθεια. Υπάρχει σωστό και λάθος, ηθικό και ανήθικο, δίκαιο και άδικο, αλήθεια και ψέμα. Απλά δεν ξέρω αν συμφωνούμε απόλυτα με τον Νίκο Καρβέλα όσον αφορά το τι ακριβώς είναι σωστό και τη είναι λάθος. Και τι ηθικό και τι ανήθικο. Και ούτω καθεξής. Και είναι πολλά αυτά που φέρνουν τη χώρα στην εξαθλίωση. Και ένα από αυτά είναι πράγματι η «ισοπεδωτική ηλιθιότητα» πολλών από τους «επιφανείς άνδρες».
Περαστικά μας…

Η ανακοίνωση

«Χθες ήταν η πρώτη φορά στη ζωή μου που άκουσα από στόμα πολιτικού ανδρός κάτι που επιτέλους ξεφεύγει από τα στενά όρια της απόλυτης ηλιθιότητας και τιποτολογίας που χαρακτηρίζει τον πολιτικό λόγο των ανίκανων αυτών του κοινοβουλίου.
Μιλάω για τον Γιώργο Καρατζαφέρη και την εισήγησή του, εκτός του μαντρώματος των λαθρομεταναστών, να έχουν νόμιμο δικαίωμα οι πολίτες αυτής της χώρας να προστατεύουν τη ζωή τους και τα υπάρχοντά τους.
Να έχουν το νόμιμο δικαίωμα να χρησιμοποιούν όπλα εναντίον των αποθρασυμένων αλλοδαπών που κλέβουν, βιάζουν και δολοφονούν τις περισσότερες φορές ατιμωρητί.
Βέβαια αυτή η χώρα έχει συνηθίσει στον βιασμό της από τα επίλεκτα τέκνα της χρόνια τώρα, γιατί να ασχοληθεί με τους ανώνυμους αλλοδαπούς; Αυτοί είναι ένα απλό πταίσμα μπροστά στο παρατεταμένο  έγκλημα που βιώνει η Ελλάδα τουλάχιστον επί τρεις δεκαετίες.
Η υφήλιος γνωρίζει τι είναι «έγκλημα και τιμωρία». Η Ελλάδα διδάσκει στον υπόλοιπο κόσμο τι είναι το «έγκλημα και ατιμωρησία».
Και  επανέρχομαι στον Καρατζαφέρη που έθιξε το θέμα των λαθρομεταναστών που είναι μία από τις δύο μάστιγες της Ελλάδας είτε συμφωνείτε είτε όχι.
Η άλλη μάστιγα είναι η ανηθικότητα, η ασυδοσία και η ανικανότητα των περισσότερων πολιτικών της.
Δεν ασχολούμαι με τις ετικέτες που προσάπτει η κοινή γνώμη στους ανθρώπους. Το θεωρώ απόλυτα μικρονοϊκό.
Δεν με αφορά η ετικέτα «αριστερός», «δεξιός», «κεντρώος», «κεντροδεξιός», «ακροδεξιός». Δεν με νοιάζει αν ο κύριος Καρατζαφέρης είναι «εξωγήινος».
Ο δογματισμός είναι για τους ηλίθιους.
Ο κομματισμός είναι για τους ηλίθιους.
Ο ηλίθιος δογματισμός και ο κομματισμός έφεραν τη χώρα στην κατάσταση που βρίσκεται αυτή τη στιγμή.
Για μένα υπάρχει σωστό ή λάθος.
Ηθικό ή ανήθικο.
Δίκαιο ή άδικο.
Αλήθεια ή ψέμα.
Οι καιροί αλλάζουν.
Οι άνθρωποι αλλάζουν.
Το σύνταγμα και οι νόμοι θα έπρεπε να αλλάζουν και να αναπροσαρμόζονται στις απαιτήσεις των καιρών.
Η μετριοπαθής πολιτική και η εθελοτυφλία των ηλίθιων και ανίκανων αυτού του κοινοβουλίου, οδηγεί μόνο στην καταστροφή αυτής της χώρας και τη συνεχή ταπείνωσή της.
Οι ακραίες καταστάσεις απαιτούν και ακραίες λύσεις. Ακραία πνεύματα.
Δυστυχώς όμως δεν φτάνει μόνο ένας Καρατζαφέρης, χρειάζονται πολλοί περισσότεροι για να βρει η έννοια της Ελευθερίας και της Δημοκρατίας και την πρακτική της σημασία…
Έστω όμως και σαν απλή εισήγηση που δεν θα βρει ποτέ της ευήκοα ώτα και θα θαφτεί για πάντα κάτω από την ισοπεδωτική ηλιθιότητα των ισχυρών και των πολλών, στα δικά μου τα αυτιά ακούστηκε σαν ήχος αναστάσιμος…»

Advertisements

13 responses

    • Βέβαια η γενίκευση είναι λίγο αυθαίρετη. Οπλισμένοι είναι και Έλληνες, και νόμιμοι μετανάστες, και άοπλοι είναι και Έλληνες, και νόμιμοι μετανάστες και λαθαρομετανάστες, οι οποίοι προσπαθούν να ξεφύγουν από άθλιες συνθήκες ζωής, από πολέμους, από λιμούς και θανάτους και έρχονται εδώ για να τους βάζουν σε ένα τσουβάλι με τους άλλους και να τους δέρνουν στον δρόμο (στην καλύτερη περίπτωση).
      Όλοι έχουμε έναν παππού ή έναν θείο που για να ζήσει η οικογένειά του αναγκάστηκε να μπει σε ένα βαρέλι και να περάσει τον Ατλαντικό, για να ζήσει για χρόνια σαν λαθρομετανάστης και να συντηρήσει τη μάνα και τις αδερφές του πίσω στο χωριό…
      Η συλλογική ευθύνη είναι εκείνη η παγίδα που οδήγησε σε γενοκτονίες και μαζικές εκκαθαρίσεις…

      • Το ερωτημα ωστοσο ειναι ποιοι χρησιμοποιουν τα οπλα για να ληστεψουν, η να σκοτωσουν?? ασφαλως και ελληνες και μεταναστες και λαθρομεταναστες..αλλα ποιοι τα χρησιμοποιουν..και η απαντηση ειναι προφανης και καθημερινη..συγγνωμη αλλα δεν πιστευω στο σφαξε με να αγιασω..

  1. Φοβάμαι ότι έτσι θα φτάσουμε στο σημείο να σφάζουν οι Έλληνες γιατί κάποιοι είναι λίγο πιο ξανθοί ή λίγο πιο μελαχρινοί ή λίγο πιο χοντροκώληδες ή λίγο πιο πλατσουκοκέφαλοι, με τη δικαιολογία ότι κάποιος κοίταξε πιο στραβά, κάποιος μου φάνηκε ότι με κυνηγάει… Αντί να κοιτάξουμε να βελτιώσουμε την κοινωνία μας, φροντίζουμε να την ποτίζουμε με φόβο και να την καταστρέφουμε. Το πρώτο βήμα εξαφάνισης των κοινωνικών κινημάτων, της κοινωνικής συνοχής και της αλληλεγγύης είναι η διασπορά του φόβου και του μίσους προς τον δίπλα. Αυτό είναι που έχει ξεκινήσει τώρα….

  2. Επίσης, με δεδομένο ότι μόνο οι Έλληνες πολίτες θα μπορούν να πάρουν τα όπλα, σύμφωνα με την πρόταση, φοβάμαι λίγο για την πολυαγαπημένη οικογένεια Ιταλών που γνωρίζω, που θα γίνουν εύκολος στόχος μιας και οι «αποθρασυμένοι λαθρομετανάστες» θα γνωρίζουν ότι απαγορεύεται να οπλοφορούν και να αμυνθούν…

    Από πού να το πιάσω και πού να το αφήσω….

  3. Seriously chick, put this post in Google Translate and try to translate from Greek to English. What comes out is still reading like Greek, hahahahahaha! 😀 Okay, onward, I am going to try because I just LOVE the fact that I can get *close* to what you are writing!! It is so much fun. Plus, this is my Secret Identity, so I feel spy-like when I am here, lol.

    I am totally getting hung up on this because I don’t think GT has something right: «aliens apothrasymenon.» I know it has to be something specialized or slang. It’s fun to imagine what it might be.

    Okay. I think I’ve got it. It actually sounds a lot like Nicolas Sarkozy shit, or even worse, Marine Le Pen shit. Same stuff. Treating those outsider aliens as «Other» and creating special rules about it, in this case, about defending oneself with weapons. I cracked up at the part you wrote, something like, «If my home is being invaded, what am I going to do, ask for ID?» LOL.

    I was just talking with an American friend at lunch. We were speculating about the survival of the EU and wondering with so much economic and ethnic strife, is the EU going to be able to hang together? I mean, there is not really much «Union» in the whole thing, is there. I wonder if it is going to just turn out to be a failed experiment. Anyway, that might be off-topic to what you are writing about here, but I was just trying to go with the gist of what I got out of Google Translate.

    Love you, Marionette.
    Sister K aka Mrs D

    • it actually does sound a lot like something le pen would say. father AND daughter! they asked for greek citizens to have the right to bear arms and defend themselves against illegal immigrants.
      The right to bear arms is a long debate I refuse to get into. People have strong opinions and both sides are right and wrong. I am mostly worried about a) the collective responsibility we pin upon illegal immigrants, branding them all killers, rapists, murderers in announcements and statements, which I think is highly dangerous and b) the inequality established BY LAW amongst greek citizens and everyone else – illegal or legal – if this proposal was actually turned into a law.
      I don’t know, I hope when I have to leave this country and be an illegal immigrant somewhere else, people there will treat me better than this. I doubt it, but I can’t help hoping, right? 😀

      • The thing that gets me is that this whole issue of «illegal immigration» becomes so racist. I mean, I’m an illegal immigrant but because I am a white woman from North America, I am treated just fine and no one asks me any questions. I mean, sure, if things came down to it, by law I could be deported, etc. but the fact is that because I am educated and white and female, I am not profiled as one of «those» immigrants — the ones that get branded the way you write about up there. Usually the people who get branded that way are people of color, and people whose economic status and education are not as high. I know that sometimes there is some truth to the fact that there is by percentage of the population more criminal activity in some groups, but I think that much of it is A) more due to economics and education (i.e., lack of the two) and B) a kind of self-fulfilling prophecy. I know all the history and roots of how it happened to be that way, but I guess what I really wonder is why. And I wish I knew the solutions for it.

        Yeah, I don’t think shooting one another is going to be a really good answer, though, heh! I just hope that good sense will prevail when it comes to the gun laws that are proposed up there. It is also scary to think that a law would support the kind of inequality that is inherent in the proposed law. *shudder* Yeah, that is definitely not a good thing. Keep us posted!

        And I hope you feel better tomorrow, too. 😦 Hope the coffee was good, and I hope that you feel at least 90% by tomorrow!

  4. σορρυ αλλα δεν μπορω να ακολουθησω την ακραια»φιλολαθρομεταναστευτικη» λογικη σου..μιλαω για τό δικαιωμα αυτοαμυνας και μονο..ειτε ειναι ξανθοι ειτε ειναι μαυροι ασπροι ασπρομαυροι κιτρινοι δε με ενδιαφερει..

    • Σε λάθος βάση συζητάμε τότε. Δεν αρνήθηκα ποτέ το δικαίωμα στην αυτοάμυνα, προφανώς και είναι θεμελιώδες. Αυτό που είπα από την αρχή είναι ότι είμαι εναντίον του τσουβαλιάσματος και του να κοτσάρουμε έναν τίτλο «όλοι είναι τέτοιοι». Και φυσικά είμαι υπέρ του να έχουν όλοι σε αυτή τη χώρα ίσα δικαιώματα – όχι μόνο οι Έλληνες να έχουν το δικαίωμα στην αυτοάμυνα. Δεν νομίζω ότι είναι ακραίο αυτό. Το να έχουν όλοι ίσα δικαιώματα είναι εξίσου θεμελιώδες, νομίζω.
      Ας το πω άλλη μια φορά. Δεν κρίνω την πρόταση – αυτό είναι για άλλους, όχι για εμένα. Κρίνω το τσουβάλιασμα και τη συλλογική ευθύνη. Απλά αυτό. Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι τους οποίους δεν έχω γνωρίσει έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά, απλά και μόνο επειδή το λέει ο Καρβέλας.

    • Αρκεί να είναι λαθρομετανάστες. Δηλαδή πως είσαι τόσο σίγουρος ότι όταν θα χρειαστεί να αμυνθείς θα είναι ενάντια σε κάποιον που μπήκε λαθραία στη χώρα? Από πότε έχουν αυτοί αποκλειστικά την ιδιότητα του κλέφτη, βιαστή κλπ? Δεν μπορεί να είναι τόσο δύσκολο να καταλάβεις ότι μερικοί άνθρωποι ήρθαν στην Ελλάδα απλά για να έχουν μία καλύτερη ζωή.

      • Eleni αν τα μεσα ενος λαθρομεταναστη -ελληνα η σουηδου η οποιον θελεις- για μια καλυτερη ζωη ειναι να με κλεψει η ακομα ακομα να με σκοτωσει τοτε φυσικα και θα αμυνθω και με ακραιο τροπο αν χρειασθει ..εχετε παρανοησει ορισμενα πραγματα και λυπαμαι για αυτο..επαναλαμβανω : μιλαω για τό δικαιωμα αυτοαμυνας και μονο..ειτε ειναι ξανθοι ειτε ειναι μαυροι ,ασπροι,ασπρομαυροι, κιτρινοι..γκεγκε?

  5. Με λίγα λόγια ο τιτανοτεράστιος Ν. Καρβέλας, τάσσεται κατά του να βάζουμε ετικέτες στους ανθρώπους, ταυτόχρονα ωστόσο βάζει ετικέτα σε όλους ανεξαιρέτως τους λαθρομετανάστες τους οποίους θεωρεί εν δυνάμει ή εν ενεργεία κακοποιούς, ληστές, δολοφόνους και πάει λέγοντας; Ωραία πράγματα…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s