Χρόνια Όμορφα

Image

Τους At The Drive-in, όπως και τους Mars Volta, τους ακούω με πολλή προσπάθεια. Όχι επειδή δεν μου αρέσουν – το αντίθετο, μάλιστα. Είναι επειδή από τις πρώτες νότες ξεπηδούν μπροστά μου και  μέσα μου και επάνω μου μνήμες, αισθήματα, γεύσεις και μυρωδιές που δεν θα ζήσω ποτέ ξανά.

Και αυτό ίσως και να ήταν καλό, αν δεν ήταν τόσο επώδυνο.

Όπως και να ‘χει, κάποιοι θα μου λείπουν για πάντα. Και κομμάτια σαν κι αυτό που ακολουθεί θα με βαραίνουν αφάνταστα. Όμως, στο μυαλό μου μέσα, θα με ανεβάζουν για λίγο εκεί, δίπλα σου… Με μια μπύρα στο χέρι εγώ, ένα τσιγάρο εσύ, κρεμασμένα τα πόδια μας από ένα σύννεφο, να ρουφάμε τον ήλιο, τη δροσιά, να μιλάμε για βιβλία, για μουσική, για τον κόσμο, να γελάς εσύ γάργαρα, να πνίγομαι εγώ με την μπύρα μου, να με χτυπάς στην πλάτη και να γελάμε ακόμα πιο πολύ.

Όλα γύρω σου, ένα χαμόγελο.

Μακάρι σήμερα να λέγαμε Χρόνια Πολλά. Για εμάς ήταν Χρόνια Καλά. Για εσένα Χρόνια Δύσκολα. Αλλά τα έκανες να φαίνονται Όμορφα.

Μας λείπεις Τίνα Χρόνη. Μας λείπεις πολύ.

Dissect a trillion sighs away, will you get this letter?
Jagged pulp sliced in my veins, I write to remember
‘Cause I’m a milliion miles away, will you get this letter?
Jagged pulp sliced in my veins, I write to remember

2 responses

  1. Μια με το tweet σου για το Χρηστάκο, μια αυτό…τι να πώ ρε μικρή? Χαίρομαι που κουβαλάς μέσα σου τόνους μνήμης…Τόσο βαρύ φορτίο μα και τόσο απροσδιόριστα ανάλαφρο…Σαν τα σύννεφα που έγραψες, εκεί που κάθονται οι αγαπημένοι μας στην άλλη όχθη…

    • Για να είμαστε δίκαιοι, εγώ με τον Χρήστο δεν είχα ποτέ ιδιαίτερες σχέσεις. Δεν τον γνώριζα καλά, μια καλημέρα είχαμε. Τον συμπαθούσα αλλά στην πραγματικότητα ο Θωμάς (argos.wordpress.com) είναι αυτός που τον θυμάται ΚΑΘΕ χρόνο και του αφιερώνει κάτι.
      Εγώ απλά κατανοώ τον πόνο της απώλειας, και στηρίζω

      Με την Τίνα, άλλο. Τατουάζ…

Σχολιάστε

