Πενήντα χρόνια μετά

Plath1

 Ερωτικό τραγούδι του τρελού κοριτσιού

Κλείνω τα μάτια μου και όλος ο κόσμος πέφτει νεκρός
Σηκώνω τα βλέφαρά μου και όλα γεννιούνται και πάλι.
(Νομίζω ότι σε έπλασα μες στο μυαλό μου)

Τα άστρα φεύγουν στροβιλιζόμενα σε ένα βαλς σε μπλε και κόκκινο,
Kαι αυθαίρετη μαυρίλα έρχεται καλπάζοντας:
κλείνω τα μάτια μου και όλος ο κόσμος πέφτει νεκρός.

Ονειρεύτηκα ότι με μάγια με παρέσυρες στο κρεβάτι
Kαι μου τραγούδησες μέχρι που σεληνιάστηκα, με φίλησες μέχρι που σχεδόν τρελάθηκα
(Νομίζω ότι σε έπλασα μες στο μυαλό μου)

Ο Θεός κατακρημνίζεται από τον ουρανό, οι φωτιές της κόλασης ξεθωριάζουν:
Έξοδος των σεραφείμ και των ανδρών του Σατανά:
Κλείνω τα μάτια μου και όλος ο κόσμος πέφτει νεκρός.

Ήθελα να επιστρέψεις όπως είχες πει,
Αλλά μεγαλώνω και ξεχνάω το όνομά σου.
(Νομίζω ότι σε έπλασα μες στο μυαλό μου)

Έπρεπε να έχω αγαπήσει ένα κεραυνοπούλι*.
Τουλάχιστον όταν έρχεται η άνοιξη αυτά βρυχώνται πάλι.
Κλείνω τα μάτια μου και όλος ο κόσμος πέφτει νεκρός.
(Νομίζω ότι σε έπλασα μες το μυαλό μου)

 

…Πενήντα χρόνια μετά, η απουσία της μυρίζει ακόμη γκάζι και δυστυχία…

 

** Η μετάφραση είναι από εδώ **

 

Σχολιάστε

