Δώδεκα

icelandΤα μάτια άνοιξαν βαριά. Χωρίς να θέλουν. Έκλεισαν κι έμειναν εκεί, στο σκοτάδι. Λίγο σκοτάδι για σήμερα.

Τα πόδια σήκωσαν το βάρος και το κράτησαν για λίγο ακίνητο.

Δώδεκα.

Βούτηξα μέσα στο νερό και οι ήχοι βουβάθηκαν, τα χρώματα έλιωσαν, μόνο ένας ήχος γάργαρος με τράβηξε, σαν ομφάλιος λώρος, μακριά, έσκισα το νερό και βγήκα σε μια παραλία ήσυχη, καυτή, και ήσουν εκεί, γελούσες, με κοίταξες, αλλά το νερό στέγνωσε, τώρα μόνο η βρύση τρέχει στο νιπτήρα. Την έκλεισα και κοίταξα στον καθρέφτη.

Δώδεκα.

Η κουζίνα μυρίζει αβοκάντο. Μισό αβοκάντο κάθε πρωί και μια ντουζίνα χάπια.

Ανεπιθύμητοι ήχοι γεμίζουν το σπίτι.

Σκαρφαλώνω στο παράθυρο και κρεμάω τα πόδια έξω. Δύο ζευγάρια πόδια κουνιούνται πάνω από το τίποτα. Λίγο από τον καφέ μου, τον ρίχνω σε εσένα. Οι σταγόνες αιωρούνται για μια στιγμή, διστακτικές, πριν χαθούν.

Απλώνω το χέρι κι αγκαλιάζω τον αέρα. Φιλώ στα χείλη το κενό.

Κάθε μέρα.

Δώδεκα.

Jagged pulp sliced in my veins, I write to remember

4 responses

  1. Νομίζω σε θυμάμαι από κάποιο προηγούμενο μπλογκ,και νομίζω πως ήταν το blah blah.Το ότι σε θυμάμαι βασικά είναι σίγουρο,για το μπλογκ δεν θυμάμαι καλά μα νομίζω ήταν το πρώτο μου.
    Καλώς σε -ξάνα-βρίσκω όπως και να χει.

    Να πω την αλήθεια μου τινάχτηκα κάπως καθώς μέσα από τόσο μελαγχολικές εικόνες άκουσα στη συνέχεια το κομμάτι.Με ξάφνιασε!

    • Πολύ χαίρομαι που με ξαναβρήκες!
      Το κομμάτι αυτό είναι αναπόσπαστο κομμάτι του σάουντρακ αυτής της μέρας, κάθε χρόνο, τα τελευταία δώδεκα χρόνια. Ο ήχος του μπορεί να σε ξενίσει, οι στίχοι του όμως είναι τόσο εύστοχοι (πού να το ήξεραν οι At the drive-in) που, αν και το ποστάρω συνέχεια, δεν έχω καταφέρει ακόμη, μετά από τόσα χρόνια, να το ξανακούσω – με γρατσουνάει!

  2. Μου θύμισες μια εποχή που έγραφα με παρόμοιο τρόπο. Και η αλήθεια είναι ότι μου λείπει. Τα τελευταία 3 χρόνια όμως έχουν μονοπωλήσει την ζωή μου παιδικά γέλια και δεν μου βγαίνει να γράψω έτσι.
    Παρ’΄ολα αυτά απολαμβάνω ιδιαίτερα όταν ανακαλύπτω τέτοια κείμενα!
    Καλώς σε βρήκα.
    Θα σε διαβάζω. Μου αρέσεις ήδη πολύ!

Σχολιάστε

